Avatar billede chw Nybegynder
20. august 2007 - 22:24 Der er 3 kommentarer

adgang til min wwwroot

Hej.

Har lavet et lille program som gemmer en fil i en mappe, jeg har dog problemer med at få adgang til at gemme noget som helst. Mappen ligger i min wwwroot sammen med min aspx fil. Jeg bruger vista og har iis6. Jeg har lavet fuld rettighed på mappen til alle brugere, men for alligevel adgang nægtet. Hvis jeg højreklikker på mappen kan jeg se den er skrivebeskyttet, men det flueben kan jeg ikke fjerne. Ved ik om det bare er sådan i vista.
Avatar billede chw Nybegynder
27. august 2007 - 16:53 #1
Jeg har præcist samme problem. Tror det der med skrivebeskyttet skal være sådan, for man kan jo ikke fjerne det.
Avatar billede chw Nybegynder
27. august 2007 - 22:11 #2
Jeg kan heller ikke gemme i andre mapper....kan du det?
Avatar billede chw Nybegynder
02. september 2007 - 11:33 #3
Jeg har haft held med at højreklikke på mappen nede i iis og lave den om til et program.