Avatar billede intercon9 Nybegynder
20. august 2007 - 20:37 Der er 4 kommentarer

Søger programmør/-e og designere til IT-projekt

Som overskriften antyder, søger vi erfarne og dygtige udviklere, som selvstændigt eller som del af et team kan udvikle et community-site.
Sitet vil omfatte et brugersystem/artikelsektioner/forums m.v.

Community vil lægge sig op af www.connery.dk, men vil i langt højere grad være lukket og sætte fokus på kvalitetsartikler skrevet af kendte folk i branchen.

Navn/brand offentliggøres ikke. Tak venligst kontakt ved interesse.

Kontaktperson:
Mads Staun

Eller skriv en mail til tarioka@gmail.com, hvor du kort fortæller hvem du er og hvad du kan (evt. fremvis relevante referencer).
Avatar billede arne_v Ekspert
20. august 2007 - 20:54 #1
Overvej at fortaelle hvilke sprog de programmoerer skal kunne ...
Avatar billede jokkejensen Novice
20. august 2007 - 21:00 #2
og løn ?
Avatar billede intercon9 Nybegynder
20. august 2007 - 21:11 #3
Ring venligst på 2044 8079 for nærmere information.
Avatar billede jokkejensen Novice
20. august 2007 - 21:25 #4
Du må da lige kort kunne svare på om det er konsulent arbejde, eller unge personer der vil deltage for en andel i dit project..

Er der penge i det ?

/JJ