Avatar billede tnla Mester
20. august 2007 - 17:11 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Tekst-visning i WordPad

Kan teksten i WordPad virkelig kun vises til venstre på skærmen? Jeg ville have den midt på, men det kan jeg ikke, medmindre jeg markerer og vælger Centrer, men det er meningen det skal stå venstre-justeret. Har prøvet de forskellige indstillinger under Vis > Indstillinger uden held.
Avatar billede be_nice Juniormester
20. august 2007 - 17:18 #1
Hej tnla,

Øh forstår måske ikke helt dit spørgsmål - men som i Word justeres teksten venstre/center/højre alt efter hvilken indstilling du vælger for teksten.

Hvad er det du mener du skal kunne få vist midt på skærmen?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede tnla Mester
20. august 2007 - 17:26 #2
Det er selve teksten, der skal vises midt på skærmen. Jeg har sat margenen til 8 cm under Sideopsætning, men på skærmen vises teksten stadig helt ude til venstre.

Det er ligesom på "Vis udskrift", jeg vil have den vist på skærmen.
Avatar billede tnla Mester
20. august 2007 - 17:28 #3
Men måske er det bare ikke muligt..
Avatar billede hcma Novice
20. august 2007 - 17:43 #4
det du nok mener, er at du også vil have vist marginer.  Det kan du kun få vist i "Vis udskrift"
Avatar billede tnla Mester
20. august 2007 - 18:05 #5
Ja, det tænkte jeg nok, men tak for svarene, og læg bare point.
Avatar billede hcma Novice
20. august 2007 - 18:13 #6
svar her  ;)
Avatar billede be_nice Juniormester
20. august 2007 - 18:36 #7
Hej igen,

Går ud fra at du mener tak for svarene, læg svar for point :o)

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede tnla Mester
20. august 2007 - 19:35 #8
Nårh ja :o)