Avatar billede xcover Nybegynder
19. august 2007 - 19:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NetLoad.dk

Hejsa,

Hvad syntes i om Netload.dk ?
Både ideen og siden ;)

Fordelen ved Netload er at man kan gøre tælleren usynlig.

Glæder mig til at høre jeres mening.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2007 - 20:08 #1
800*600?

Hvorfor ikke bruge hele siden?
Avatar billede zurekk Nybegynder
20. august 2007 - 16:21 #2
Idéen er set før, selvfølgelig attraktivt med en usynlig tæller.

Generelt synes jeg ikke om verdana:10, men det er vel en smagssag, hvis du ændrede menu baggrundene til at en lidt mørkere og ikke-skrigende farve, så tror jeg det ville være en ENORM forbedring.
Avatar billede xcover Nybegynder
01. september 2007 - 17:21 #3
Smid gerne svar ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2007 - 20:34 #4
ok...
Avatar billede neoman Novice
01. september 2007 - 20:42 #5
Ikke ti vilde heste ville få mig til at bruge netload.dk:
1. Ingen kontaktinfo af nogen art
2. Ingen betingelser/privacy policy (med andre ord - hvem sælges statistikkerne til?)
3. Hvis netload.dk ikke lever af at sælge statistik - hvad lever de så af ?

Husk lige på , at jeres potentielle brugere skal overbevise sig selv (og evt. deres boss) om at det er til fordel for dem, og ikke en ulempe. Den manglende information får mig til at gå langt udenom Jeres tjeneste.
Avatar billede xcover Nybegynder
30. september 2007 - 12:09 #6
neoman
Siden henvender sig jo heller ikke til virksomheder, men private som blot ønsker lidt statistik over sine besøgende...

Det er en side jeg selv har lavet, 100% privat... Det var blot en lille udfordring til mig selv da jeg gik igang. Så hvis nogle kan bruge "servicen" er det jo kun godt ;)

Netload.dk lever ikke af at sælge statistik, det er blot en gratis service.