Avatar billede nickern Nybegynder
19. august 2007 - 14:55 Der er 8 kommentarer

Køb af andres sider?

Hejsa

Hvordan foregår det når man køber en andens side?
Hvordan får man overdraget alle informationer til en selv, i stedet for den gamle ejer?
Avatar billede vivaa.dk Nybegynder
19. august 2007 - 15:08 #1
Hvis det er et .dk domæne kan du logge ind på dk-hostmaster.dk og vælge overdragelse i menuen
Avatar billede vivaa.dk Nybegynder
19. august 2007 - 15:10 #2
rettelse..
Du behøver ikke logge ind.. Du kan se det her:

http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=160&no_cache=1&sword_list[]=overdragelse
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. august 2007 - 16:04 #3
Det er nu hurtigere at logge ind, der er ingen behandlingstid.

Du skal naturligvis også have et dump af evt. databaser og alle filerne, hvis det medfølger.
Avatar billede nickern Nybegynder
19. august 2007 - 16:07 #4
hvad mener du med et "dump" altså så jeg får dem tilsendt?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. august 2007 - 16:27 #5
Du skal jo have en kopi af databasen, såfremt der altså er en database tilknyttet websitet.
Avatar billede nickern Nybegynder
19. august 2007 - 16:39 #6
ja:) det var jeg godt klar over:)

Findes der evt. specielle kontraktpapirer?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. august 2007 - 17:34 #7
På hvad?
Avatar billede cybermike Nybegynder
19. august 2007 - 22:59 #8
nickern: Dem får du en advokat til at lave hvis du ikke kan selv, hvilket du tilsyneladende ikke kan :)