Avatar billede kapperh Nybegynder
19. august 2007 - 13:43 Der er 2 kommentarer

Hvilken bærbar

Jeg er studerede og har brug for en bærbar til at køre Photoshop, Final Cut (eller Premier pRO) og AutoCAd. Det er vigtigt at den kan køre programmerne uden de store problemer.

Jeg er helst ikke villig til at betale mere end 7000 kr for den.

Jeg studerer i England men vil helst have dansk tastatur. Er det muligt og nemt at omkonfigurere en engelsk tastatur til et dansk eller skal jeg satse på at købe en med dansk tastatur fra starten?

Jeg har kig på denne:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp\?ID=389754
Hvad siger i?

På forhand tag for hjælpen.
Kasper
Avatar billede stone Forsker
19. august 2007 - 14:01 #1
Synes de går meget udenom hvor megen ram der er til rådighed. Skal du køre Autocad kræver det mange ram med hensyn  til rendering. At den har dual processor hjælper ikke noget hvis der er mangel på ram.

Du er nød til at købe en med dansk tastatur da de engelske udgaver mangler æ,ø,å
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2007 - 16:38 #2
Du får ingen bærbar med grafikkort der er certificeret til AutoCAD til 7000.
Regen med min. 10.000 - og det er endda sat lavt.