Avatar billede stefanbunk Nybegynder
13. august 2007 - 14:28 Der er 13 kommentarer

Windows vista (update)

Heej..

Lige købt mig en ny bærbar pc fra zepto der fik jeg så det nye
Windows Vista Home Premium  styresystem på, og man skal lige vænne sig til det, bare et lille enkelt og ret vigtig problem jeg ikke kan få løst, 3 dage siden jeg fik den og den har INGEN opdateringer lavet overhovedet i oversigten, eller spurgt mig, trykker jeg selv windows update kommer den ud med denne fejl ?
-
Windows kunne ikke søge efter nye opadateringer
Fundne fejl : Kode 800B0100

Nogen der kan hjælpe lidt til her ?
Avatar billede hcma Novice
13. august 2007 - 14:40 #1
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2007 - 14:41 #2
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
13. august 2007 - 14:46 #3
Det hvert fald ikke noget med den dato og klokkeslæt og gøre, for det er prøvet, og allerede korrekt indstillet, iøvrigt er det hellere ikke samme kodefejl HCMA.

Prøver lige dit formatc
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
13. august 2007 - 14:52 #4
har installeret fra denne side
http://groups.google.com/group/microsoft.public.windowsupdate/browse_thread/thread/4df2cfd9c03c07a2/c71b6985d1bd3612?lnk=st&q=800B0100+vista&rnum=1#c71b6985d1bd3612

også den nederste Windows Update Agent 3.0 [x86 - 32 bit]

Så kopier den nogle filer over, men det kan da ikke passe jeg skal ind i microsoft hver gang for af opdatere de nyeste.. de burde virkelig virke nede i windows update jo.
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
13. august 2007 - 14:53 #5
jeps og nu kom den så også med en fejl ..

0x800b0100
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2007 - 15:48 #6
Prøv at kigge på de andre tråde på Google Groups.

Du kan ikke forvente at svaret på dit problem altid ligger først.

Alternativt kan du jo ringe ind til Microsoft.
Avatar billede hcma Novice
13. august 2007 - 15:56 #7
når din pc er helt ny, burde du henvende dig til forhandleren og forklare problemet (der er jo garanti på den)
Avatar billede koldborg Nybegynder
13. august 2007 - 20:33 #8
Avatar billede koldborg Nybegynder
13. august 2007 - 20:34 #9
Løsning
Du kan løse dette problem ved at bekræfte dato og klokkeslæt i Windows Vista. Det kan du gøre ved at benytte følgende fremgangsmåde:1. Klik på Start, skriv Dato og klokkeslæt i boksen Start søgning, og klik derefter på Dato og klokkeslæt på listen Programmer.
2. Klik på Skift dato og klokkeslæt i dialogboksen Dato og klokkeslæt.

Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller en bekræftelse, skal du skrive adgangskoden eller klikke på Fortsæt.
3. Konfigurer den korrekte dato og det korrekte klokkeslæt i dialogboksen Indstillinger for dato og klokkeslæt, og klik derefter på OK to gange.
Avatar billede hcma Novice
13. august 2007 - 21:22 #10
koldborg >>  er allerede afprøvet  -  se 13/08-2007 14:40:24  og 13/08-2007 14:46:47
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
13. august 2007 - 23:11 #11
sidder og knokler med det nu, og der er bare intet der lykkedes ! .. argh.
Avatar billede riis_dk Nybegynder
30. august 2008 - 16:42 #12
Hmm.. Jeg får samme fejlkode men blot under installation af selv Windows? Mærkligt sted af denne fejlkode dukker op, men kan ihvertfald ikke komme videre da har forsøgt at boot fra en iso XP pro men blot for resultatet at min maskine går i BSOD!! Nogen der har prøvet det før? og Fejlkoden er - 800b0100 og ikke 80072F8F...
Avatar billede riis_dk Nybegynder
01. september 2008 - 19:07 #13
mit problem er løst! men, ved ikke hvad jeg gjorde..