Avatar billede fqthjoe Nybegynder
13. august 2007 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ftp mappe

Hej,
Jeg har iis kørende og ftp. den virker sådan set fint nok, men nu vil jeg gerne have adgang til en "Overmappe" istedet for.
Lige nu ser stien ud som jeg peger på: c:\files\downloads\XXX .
Og vil gerne  have den til at pege på c:\files og vise alle mapper i den mappe. Men den viser kun nogen af dem, og ikke engang den mappe der hedder downloads.

Nogen ideer ?

vh thjoe
Avatar billede triton Nybegynder
13. august 2007 - 13:03 #1
har du kontrolleret ntfs rettighederne på mapperne?
Avatar billede venturer Nybegynder
13. august 2007 - 13:30 #2
Hvis c:\files ikke er din FTP Root, skal du i din root opretter tomme mapper med samme navne som dine virtualle directories.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
15. august 2007 - 21:53 #3
Tak for svar. Jeg er blevet klogere, og fået det løst. Jeg havd vist rodet lidt rundt i mapperne. Smid et svar begge. Tak for input.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
12. oktober 2007 - 16:56 #4
ingen var svaret med svar, så lukker ? igen.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
12. oktober 2007 - 16:56 #5
og tak for svarene