Avatar billede darkwader Juniormester
13. august 2007 - 12:40 Der er 1 løsning

Gæstebog i Frontpage2002 virker ikke

Jeg har lavet en gæstebog i frontpage. Jeg kan bare ikke få den til at vise hvad der skrevet i den. Det ser ud til, at når man trykker på send- sker der ikke noget. Front page serverextentions kører fint på serveren.

Nedenstående viser html koden i gæstebogen. Er der nogen bud på hvad går galt.
På forhånd tak

<html>

<head>
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<title></title>
</head>

<body bgcolor="#00FFFF">

<p>
<!--webbot bot="PurpleText" preview="Gæstebog - Brug denne side til at indsamle reaktioner fra besøgende på dit Websted. Alle kommentarer sendt af brugere bliver som standard sendt til en siden 'guestlog.htm' , som derefter bliver inkluderet nedenfor. Hvis du vil bruge en anden fil til at indsamle kommentarer, skal du ændre det valgte filnavn i dialogboksen Egenskaber for formular og i side-URL-adressen på den inkluderede komponent nedenfor formularen." -->
</p>
<hr>
<p>Vi vil gerne vide, hvad du synes om vores Websted. Du kan skrive dine
kommentarer i denne offentlige gæstebog, så andre besøgende kan se dem.</p>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--" onSubmit="location.href='_derived/nortbots.htm';return false;" webbot-onSubmit>
  <!--webbot bot="SaveResults" u-file="guestlog.htm" s-format="HTML/DL" s-label-fields="TRUE" s-builtin-fields="Date Time REMOTE_USER" s-form-fields startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="43374" -->
  <h2><strong>Tilføj dine kommentarer</strong></h2>
  <p><textarea name="Kommentarer" rows="8" cols="52"></textarea></p>
  <p><input type="submit" value="Send kommentarer">
  <input type="reset" value="Ryd kommentarer"><br>
  <br>
  <em>Når du har sendt dine kommentarer, skal du hente denne side igen for at få
  vist det, du har tilføjet i log-filen.</em></p>
</form>
<!--webbot bot="Include" tag="BODY" u-include="guestlog.htm" --><hr>
<h5>&nbsp;</h5>

</body>

</html>
Avatar billede darkwader Juniormester
03. juli 2010 - 17:16 #1
sagen lukket