Avatar billede hongomanden Nybegynder
12. august 2007 - 19:12 Der er 7 kommentarer

Mit wondiws XP

Hej alle sammen.. Kan simpelthen ike få min pc til a boot på min Windows cd.. og så når den endelig boot på den. siger den a der mangler en fil og burde sku ikke være rigtig når det er orginal:S Håber der er nogle der kan hjælpe
Avatar billede corleonedk Nybegynder
12. august 2007 - 19:17 #1
Prøv at tørre den af for fedt,og eller tjekke at der ikke er ridser i den.Alternativt prøv den af i et andet cd drev.
Avatar billede hongomanden Nybegynder
12. august 2007 - 19:24 #2
hmm det er på min bærbar.. og den er helt ny.. købt det igår.. og skal siges det er simpelthen fordi a min bærbar ikke kan starte op den kommer med den der blå skærm med fejl melding..
Avatar billede off-line Nybegynder
12. august 2007 - 19:29 #3
Er det sådan, at du slet ikke har noget styresystem? Hvis det er, så gå ind i bios,
og sæt dit CD/DVD drev til 1.ste boot.
Avatar billede hongomanden Nybegynder
12. august 2007 - 19:31 #4
der er installert windows på den. Men den kommer med den der fejl og kan ikke gøre noget så genstarter den bare hele tiden.. og har sat den til første boot.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. august 2007 - 20:01 #5
Hvis den slet ikke kan starte op, og den er fra i går, så er det en bytter!
Avatar billede corleonedk Nybegynder
12. august 2007 - 20:10 #6
Jeps så må de bytte den cd.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. august 2007 - 20:19 #7
Jeg troede, at det var den bærbare, som slet ikke kunne starte op???