Avatar billede muzzy Nybegynder
11. august 2007 - 12:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Playstation 3 købt i indunesien

hej jeg har købt enb playstation 3 i indunesien . PGA. prisen . .den er billigere ..

men da jeg kommer til danmark og sætter en dansk DVD i .. er den selvføgelig regions låst .. nogle der ved hvordan man ændre/fjerne regions koden på den

maks point .

Peter
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2007 - 17:45 #1
Måske med en modified firmware, men det er vist ikke kommet endnu...
Eneste mulighed jeg kan komme på er at lave en kopi af filmene med dvdshrik / anydvd og fjerne regionskoderne denne vej!
Om det er lovligt aner jeg ikke - men går ud fra det er bare du har den originale dvd - og det tyder det på :)
Avatar billede muzzy Nybegynder
12. august 2007 - 14:47 #2
oki tja jeg har læst om det på nettet .. men det er svært og finde noget om dette emne ... men tak for det . men lad os se om der ikke kommer fler forslag på dette spørgsmål
Avatar billede muzzy Nybegynder
28. august 2007 - 13:41 #3
john_stigers kan du ikke skrie en linje som et svar .. så du kan få dine point
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2007 - 14:13 #4
Pyt :)