Avatar billede bkhansen Novice
06. august 2007 - 21:42 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan annoncere?

Hej.
Vi er nogle guttere der har lavet et site.
Nu vil vi gerne have gang i sitet og have flere besøgende.

Har i nogle ideer til hvilke firmaer der er gode til at annoncere effektivt men også til rimelig pris?
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. august 2007 - 21:59 #1
Den billigste er søgeordsoptimering og tilføje link diverse steder.

Google - der betaler du pr. klik (afhængig af konkurrenter er prisen rimelig)
Partner ads - der betaler du pr. klik/lead/visning (du kan selv bestemme prisen 100%)
Konkurrencer - En billig og hurtig måde at få lidt besøgende på

Så er der netværk som mikkelsenmedia.dk, mmmedier.dk m.v. der kan få utrolige besøgende på kort tid, men der betaker man som regel også noget mere.
Avatar billede bkhansen Novice
06. august 2007 - 22:07 #2
Det er nok noget a la mikkelsenmedia.dk og mmmedier.dk vi skal bruge.

Er der flere af denne slags? Måske nogle der ikke er så dyre som mmmedier.dk formentlig er.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. august 2007 - 22:50 #3
Avatar billede hyperactive Nybegynder
07. august 2007 - 10:10 #4
Avatar billede nickern Nybegynder
07. august 2007 - 11:08 #5
Bacardil > TradeDoubler er nok ikke det smarteste at annoncere igennem - især ikke, hvis man ikke har mange penge. Har hørt at det koster op til 250.000 at komme i gang hos dem.

Men ellers er der:
www.mmmedier.dk
www.euroads.dk
www.brand2brand.dk
www.adfair.dk
www.adpepper.dk
www.mikkelsenmedia.dk
www.easyads.dk

der er en del :)
Avatar billede abruscato Nybegynder
07. august 2007 - 14:21 #6
nickern > Såvidt jeg har hørt, koster det kun omkring 30.000 kr. at starte hos TradeDoubler, men det er jo også en slat penge hvis man har en lille virksomhed, eller måske endda kun kører det på hobbybasis.

Der er i øvrigt en liste over danske affiliatenetværk på www.partnerprogrammer.dk/networks.php
Avatar billede nickern Nybegynder
07. august 2007 - 14:53 #7
Nå okay - skal jeg ikke kunne sige, har ikke forhørt mig direkte hos dem...

Men de 30.000 koster det jo i alle netværk undtagen partner-ads;)
Avatar billede abruscato Nybegynder
07. august 2007 - 15:09 #8
Jeg vil også mene, at Partner-ads er et godt ted at starte - også fordi de (såvidt jeg husker) kun tager 25% i kommission. Desværre har de ikke de samme professionelle værktøjer, som andre netværk har, her tænker jeg især på TradeDoubler.
Avatar billede abruscato Nybegynder
07. august 2007 - 15:16 #9
En anden løsning kunne også være at administrere sit eget partnerprogramm via http://www.myreferer.com/. Her betaler du kun opstartsgebyr og ingen gebyr derefter (Inden for visse grænser, som kan findes på http://www.myreferer.com/content/en/order.shtml).

Blandt danske virksomheder har Den Blå Avis benyttet sig at MyReferer, men er nu gået over til TradeDoubler.
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. august 2007 - 01:19 #10
Sagde ikke at det var billigt. For 2-3 år siden kostede det omkring 30K at komme i gang hos dem plus et månedligt gebyr.

Men de forsat en mulighed, så er det op til opretteren af tråden om de vil bruge de penge. :)
Avatar billede bkhansen Novice
18. december 2007 - 10:16 #11
Lukker her ... nogle der vil have point?
Avatar billede abruscato Nybegynder
18. december 2007 - 16:32 #12
Jeg giver gerne evt. point til velgørenhed :)

Fandt du et sted der er interessant at annoncere/har du fået en kampagne op at stå?
Avatar billede bkhansen Novice
18. december 2007 - 17:51 #13
Nej desværre. Sitet som er kanon står bare totalt stille. æv æv
Avatar billede abruscato Nybegynder
18. december 2007 - 18:09 #14
Hvilket site er det?

Har du gjort noget ud af linkbuilding?
Avatar billede bkhansen Novice
18. december 2007 - 19:09 #15
Det drejer sig om www.problemer.nu
Link-building siger mig ik lige noget?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2007 - 19:55 #16
bkhansen> Hvis du nu skriver en beskrivelse af siden www.problemer.nu og linker til siden, så er du faktisk allerede godt på vej med søgemaskinerne.. :-)

eksperten.dk bliver faktisk regelmæssigt opdateret, og hvis man via Google søger på "flere besøgende" på "eksperten.dk" (med "site:eksperten.dk"), kommer dette spørgsmål ind på en 4. plads ud af 458 poster.. :-)

Du skal dog for en sikkerhedsskyld lige læse reglerne:

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

:-)
Avatar billede bkhansen Novice
13. oktober 2009 - 20:01 #17
lukker