Avatar billede webber89 Nybegynder
06. august 2007 - 15:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Endnu et navn problem

Hej jeg har sammen med en ven gået og tænkt på at starte noget computersalg på fritidsbasis men vi har et problem - Hvad skal det hedde?
Da vi gerne vil henvende os til lokale har vi tænkt på at få thy til at indgå i navnet, da vi bor i Thy. Den mest indlysende ide ville jo så være Thy data men nej - optaget. har i ideer gerne nogle hvor der også er et frit domæne du kan teste domæne her: www.i123.dk
Avatar billede bdf Mester
06. august 2007 - 15:37 #1
Du får lige en brainstorm fra mig :)

Thy Data Salg (Domæne ledig men nok for tæt på "Thy Data")
Thy Computersalg (Domæne ledig)
Thy Hardware (Domæne ledig)
Thy Multimedia (Domæne ledig)
Dataeksperten Thy (Domæne ledig)

Held og lykke med forretningen :)
M.v.h.
Avatar billede webber89 Nybegynder
06. august 2007 - 15:45 #2
tak for det, det var nogle gode bud. Andre er stadig velkomne til at afgive deres bud
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. august 2007 - 15:59 #3
DaThy.dk  ;)
Avatar billede webber89 Nybegynder
06. august 2007 - 16:19 #4
hvad skulle da stå for og hvis du bare mener thy.dk så er den optaget
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. august 2007 - 17:06 #5
Bare et forslag.  DataThy fratrukket "ta". Eller Data med hy isf a - nej, måske ikke verdens bedste idé...
Avatar billede brian0905 Nybegynder
09. august 2007 - 10:56 #6
her kommer mine 5 cents: Navnet er typisk det mindste, har i forretningen oppe at køre? har i indkøb, lager, salg? Har i koncept, forretningsplan og strategi på plads? Hvad med hjemmeside, dankort betaling, regnskab?

Hvis ikke ovenstående, så er det en ide at få det på plads først, navne er nemme at skrive på brevpapiret eller på hjemmesiden... brug hellere energien på at udvikle forretningen.
Avatar billede nickern Nybegynder
20. august 2007 - 15:20 #7
hvad med Thyware;) og den er ledig
Avatar billede justrace Novice
23. september 2007 - 20:11 #8
ThyCom?
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2007 - 20:14 #9
Og valgte faldt på...?
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2007 - 01:41 #10
<ole>

www.ThyskPC.dk - eller når Larsen kan, kan du vel også ... slet og ret www.thysk.dk  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede peterkopi Nybegynder
20. november 2007 - 00:29 #11
Hvad valgte I?