Avatar billede petersen Novice
05. august 2007 - 12:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ændring af profil

Når man åbner for eks. et nyt worddokument, så står der det navn som man skrev da styresystemet blev indlæst.Hvordan ændrer man det?
Avatar billede petersen Novice
05. august 2007 - 12:41 #1
styresystemet er xp pro
Avatar billede vejmand Juniormester
05. august 2007 - 12:56 #2
Øhh, hvor står det?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. august 2007 - 12:58 #3
Avatar billede petersen Novice
05. august 2007 - 13:49 #4
Når man åbner et worddok. står der : dette produkt er givet i licens til osv. Der er det jeg vil ændre. Har prøvet thesheriffs forslag, uden held!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. august 2007 - 13:53 #5
Har du genstartet computeren efterfølgende?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. august 2007 - 14:06 #6
Hvis det kun er i Word du vil have ændret det, så åbn Word og vælg -> Funktioner -> Indstilliger -> Fanebladet Brugeroplysninger
Avatar billede petersen Novice
06. august 2007 - 10:48 #7
det er generelt fjernelse af mit navn i computeren.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
06. august 2007 - 10:57 #8
Hmm mystisk. Har aldrig oplevet at ændringen i registreringsdatabasen ikke virkede...

Prøv evt. at følge guiden en gang til.

Ellers ved jeg ikke lige hvordan jeg skal hjælpe dig :(
Avatar billede petersen Novice
06. august 2007 - 13:42 #9
prøver lige imorgen, skal på arbejde nu.
Avatar billede petersen Novice
07. august 2007 - 11:38 #10
har fundet ud af det nu, tak for hjælpen.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. august 2007 - 13:06 #11
Hvis du selv fandt løsningen, så skriv venligst svaret, så andre kan få glæde af det.
Avatar billede petersen Novice
07. august 2007 - 13:33 #12
Var inde og rette i E-mail opsætningen, registrringsdatabasen og og i funktioner i word. Men med hjælp af thesheriff
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. august 2007 - 13:38 #13
Jamen hvis du kunne bruge mine råd, så tillader jeg mig at lægge et svar :)

Du kan evt. læse http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar