Avatar billede fieklokke Nybegynder
04. august 2007 - 10:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan 2 DVD/brænderdrev enes.

Min pc er født med cd brænderdrev og en DVD afspiller.
Jeg har for et års tid siden skiftet DVD drevet ud med DVD brænder som derefter kørte sammen med mit cd brænder drev som nu er stået af og hverken kan brænde eller læse.Hvis dette drev bliver udskiftet med en DVD brænder så der nu er 2 af disse,kan de så enes eller vil der blive nogle konflikter???
Avatar billede hcma Novice
04. august 2007 - 10:36 #1
det skulle ikke give problemer
alternativt kunne du jo "nøjes" med et dvd-drev  (ikke brænder)
Avatar billede fieklokke Nybegynder
04. august 2007 - 11:46 #2
Det er fordi jeg har fået det i gave at jeg ville sætte det ind,hvis de kunne enes så har jeg altid et hvis et af dem står af.
Avatar billede hcma Novice
04. august 2007 - 12:10 #3
du kan roligt sætte det ind
Avatar billede mcwagner Juniormester
04. august 2007 - 23:41 #4
jeg har to dvd brænder i, og der sker ikke noget ved det :) ved godt at der er en der har skrevet det, men han er ikke helt dum ham hcma. hehe
Avatar billede hcma Novice
05. august 2007 - 00:21 #5
nemlig, jeg er ikke dum - skal bare hjælpes  ;o)
Avatar billede fieklokke Nybegynder
06. august 2007 - 16:36 #6
Kan du ikke lige komme med et svar hcma så du kan få dine point.
Avatar billede hcma Novice
06. august 2007 - 17:06 #7
svaret kommer her  :o)
Avatar billede hcma Novice
07. august 2007 - 16:19 #8
takker for point  :o)