Avatar billede plato Juniormester
03. august 2007 - 12:44 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Designkonkurrence. Vind DVD'er

Hej alle eksperter

Vi vil gerne her på Eks. lave en designkonkurrence til vores filmside, Filmnet.dk.

1. Nyt design hvor der ses bort fra nuværende.
2. Enkelt og stilrent, men professionelt look.
3. Lidt mørke farver.
4. Nyt logo. (FilmNet)
4. Designet skal kunne håndtere lange lister.

Regelerne er enkelte. Hvis vi udvælger en vinder, vinder denne:
The Number 23
A Good Year
The Black Dahlia
The Last King Of Scotland
John Tucker Must Die
Nat På Museet
Tenacious D And The Pick Of Destiny
Nix Pille
Scoop
Der Var Engang En Dreng
The Science Of Sleep
Skæbne Sporet

Alle danske DVD

Hvis vi udvælger en vinder, håber vi selvfølgelig denne vil være lidt med på sidelinien, så det bliver gennemført.

Vi ser os retten til ikke at udvælge en vinder, men vil i samme stund IKKE bruge retten til at benytte nogle af de indsendte design. Derfor, post designet som et link til et billede herinde, på den måde kan I være sikker på vi ikke snyder nogen.

Vi håber der er nogle der har lyst til at deltage.
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 08:27 #1
Hej Plato

Jeg vil da gerne komme med et bud i løbet af ugen.
Avatar billede plato Juniormester
06. august 2007 - 10:04 #2
Det lyder godt.
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 10:16 #3
Du beskriver "Lidt mørke farver" - kan du definere det lidt nærmere..?
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 10:17 #4
Og forresten, du imellemtiden kan se lidt mere om mig og hvad jeg kan på www.lund.dk :)
Avatar billede plato Juniormester
06. august 2007 - 11:22 #5
Hmm.. Altså det må ikke være kulsortr farver, men heller ikke for lyst. Bare der måske erl idt biograf-stemning over det. Forstår du hvor jeg vil hen?
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 12:11 #6
Ok :D

Hvis vi så bevæger os lidt over i farver, har du noget specielt i tankerne..? og farver det absolut ikke må være..
Avatar billede plato Juniormester
06. august 2007 - 12:31 #7
Ikke nogen mørkeblå, gule, orange eller lilla farver. ;-)
Måske en mørk rød.
Det er lidt svært. For anmeldelser skal jo være læsevenlige.. Helst på en lys grå eller hvid.
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 12:40 #8
Oki.. så har jeg en fornemmelse af hvor du vil en af.. :)
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 14:57 #9
Nå Plato..

Jeg har første udkast klar, som mit bud på et nyt design..

Jeg syntes på mange måder det lever op til dine krav

se www.lund.dk/exp/filmnet_dk.kpg

Som skrevet, første udkast - også kaldet kladde. Vil ikke sidde og lave et helt site, og så du ikke vil bruge det ;)
Men du kan se opsætningen, farver m.v.

Er det noget der rammer..?
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 14:57 #10
En lille tastefejl, linket er her http://www.lund.dk/exp/filmnet_dk.jpg
Avatar billede plato Juniormester
06. august 2007 - 16:32 #11
Hvis jeg skal være helt ærlig, og det skal jeg vel. :-)
Det er ikke lige mig. Ikke fordi det ikke er pænt, men mere fordi det minder mig om dette:
http://web.archive.org/web/20040907005428/filmnet.dk/default.asp?id=1
Avatar billede plato Juniormester
06. august 2007 - 16:33 #12
Jeg tror måske jeg ønsker mig noget anderledes end "centreret-kasse-design". Sådan noget har jeg nemlig haft hele tiden.
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 16:33 #13
Ja klar du skal være enig.. men kan da godt se den på en måde har sine relationer.. :)
Avatar billede plato Juniormester
06. august 2007 - 16:34 #14
Farven er forøvrigt én af mine yndlings. Og logoet tiltaler mig meget. :-)
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 16:36 #15
kan du henvise til andre hjemmesider som på flere måder har det du søger, rent opbygning..?
Avatar billede plato Juniormester
06. august 2007 - 16:41 #16
Det skal jeg prøve, men så må du lige være tålmodig. Det er nemlig ikke noget jeg normalt kigger efter. :-)
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. august 2007 - 16:42 #17
Bare i orden. Kan jo være svært at sætte sig ind i en andens hoved og ramme det personen søger. Derfor kunne lidt eksempler på opsætningen være lidt nemmere..
Avatar billede plato Juniormester
11. februar 2008 - 16:06 #18
Spm er lukket, da jeg har solgt domænet.