Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. august 2007 - 21:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Login på ebruger.dk fejler

Problemformulering:
Hvis du har en brugerkonto på siden http://www.ebruger.dk , se om du kan logge ind. Bevis på succes kan dokumenteres med en kommentar i ebloggen på eBruger-websitet.

Pointsgivning:
Den første der opretter et indlæg på ebloggen, med henvisning til dette spørgsmål, får pointsne.

---

Er jeg den eneste der ikke kan logge ind på http://www.ebruger.dk ?

Det skete efter eBruger's admin (aspbuilder) tilføjede paging til ebloggen, og sikkerhed på formen til oprettelse af tråde i forummet.. det er sikkert "sikkerhed på formen" der er problemet..

Sidste gang jeg var logget ind, var 31-07-2007 18:42:21.

Jeg kan heller ikke få tilsendt kodeordet, som jeg er 100% sikker bliver tastet ind korrekt.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. august 2007 - 22:02 #1
Jeg kan se at keysersoze har skrevet en kommentar, med en henvisning til dette spørgsmål.

Derfor:

keysersoze> læg et svar så du kan få points.
Avatar billede c-holst Novice
02. august 2007 - 22:02 #2
ingen problemer her, endte dog hvor contador burde være endt...som nr 2*G*
Avatar billede keysersoze Guru
02. august 2007 - 22:30 #3
svar :)
Avatar billede keysersoze Guru
02. august 2007 - 22:30 #4
... helt uden brug af doping(!)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. august 2007 - 22:34 #5
Hehe.. :-)

Måske er det min kodeord, der på mystiskvis er blevet ændret..

Jeg har prøvet på at logge ind, med Opera, FireFox og IE, uden held.. det virkede fint for et par dage siden..

- Points givet.
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
03. august 2007 - 11:25 #6
thesurfer > Jeg har nulstillet dit password, se lige på ebruger.dk eblog.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. august 2007 - 15:23 #7
aspbuilder> Check mail, og:

keyword: chewbacca!

:-)
Avatar billede oz3tl Nybegynder
04. august 2007 - 01:57 #8
thesurfer: du er ikke den eneste jeg har ikke kunnet komme ind i meget meget langtid kan snart ikke huske hvornår jeg sidst har kunnet logge ind.

M.V.H.
TLV