Avatar billede sijmonj Nybegynder
01. august 2007 - 14:05 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

VIP bestalling på sin hjemmeside

Hej ville høre om nogen havde links til nogen hjemmesider, hvor man kan købe en løsning af dem, så man folk på ens hjemmeside kan købe V.I.P med deres mobiler ligesom på www.arto.dk

Har ik flere point end 5 :/
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
01. august 2007 - 14:10 #1
Ja prøv www.unwire.dk eller www.mobilemarketing.dk - de har løsninger til dette.
Avatar billede sijmonj Nybegynder
01. august 2007 - 14:28 #2
Har du andre hjemmesider :)?
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
01. august 2007 - 14:34 #3
Skal lige høre om du vil tage et beløb for de SMS'er som brugeren skal sende (dvs. overtaksere dem med f.eks. 10 kr.)? Hvis du ønsker at en bruger blot skal blive "tilmeldt" eller jeres system blot giver brugeren en status på baggrund af SMS'en kan du også prøve www.danSMS.dk eller www.moskjaer.dk
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
01. august 2007 - 14:35 #4
Skal det desuden være "færdige" løsninger, eller kan du selv kode noget?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
01. august 2007 - 14:43 #5
altså vil gerne have at de kommer ind på en side hvor der står man kan købe V.I.P.. så står der at man skal skrive fx. (købvip) og sende den til **** og så får de en sms med en kode som de så skal indtaste i en form.. og når de har gjort det så har de fået VIP på min hjemmeside og får derefter flere funktioner som "normale" brugere ikke får..
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. august 2007 - 09:06 #6