Avatar billede magic2100 Nybegynder
29. juli 2007 - 18:44 Der er 1 kommentar

Link Ref Spørgsmål

Hej med jer.

Når man på sin hjemmeside bruger et billede som ligger
et andet sted på nettet (link ref), hvor meget trafik vil
den pågældende hjemmesideindehaver/ server så blive udsat for?

Mvh

Martin
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. juli 2007 - 18:51 #1
Det kan man ikke sige noget som helst om. Hvis du gør det ordentligt og det er noget der har interesse, så masser af trafik, hvis det er uinteressant så ingen trafik.

Du må kunne sige dig selv at et billed af mig med et link til andre billeder af min personlige serviet samling ikke vil give ret meget trafik, hvem skulle dog interessere sig for det. Andre billed links giver mere, det er et spørgsmål om at linke til noget folk interessere sig for og med et billed der fanger opmærksomheden. Så svaret på dit spørgsmål skal findens mellem alt og ingen ting