Avatar billede downloading Nybegynder
27. juli 2007 - 02:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fade billede ind i et andet billede

Hey.

Nogle der kan guide mig i hvordan jeg tager noget fra et billede og sætter det ind på et andet billede så det fader ind i det? :D

Spørg endelig hvis det ikke er forståeligt :D

Mange tak.
Avatar billede j3ppah Novice
30. juli 2007 - 11:15 #1
har du photoshop ?
Avatar billede ronni-n Nybegynder
19. august 2007 - 23:56 #2
En simpel måde er at vælge selection tool, sætte feather til 50(kommer and på hvor stort billedet er)

vælge noget på billedet trykke ctrl+c

vælg det billed som det skal ind på og trykke ctrl+e.

du kan lege lidt med hvor meget feather du skal have samt selection type.
Avatar billede j3ppah Novice
20. august 2007 - 08:23 #3
Få fat i photoshop.
åben billede du vil have til at fade og det billede det skal fade ind i(med photoshop).
ovre til højre er der en box hvor du kan se de to billeder som du har åbnet. dobbelt click på det billede der skal fade(der kommer en box frem) en af de lange bars som du kan rykke frem og tilbage er fade, (mener der er en i toppen af boxen der lige er åbnet.
ryk den lidt ned til du synes der er nok fade.
ovre til højre hvor billederne stod, rykker du det fadede billede til at være over det andet. simpelt ved at holde musen ibund i den lille box, hvor navnet på billedet står og trække det op over det andet.
Færdigt arbejde.:.:.
Avatar billede downloading Nybegynder
24. august 2007 - 13:54 #4
Hej j3ppah

Undskyld jeg først svarer nu.. Jeg kan ikke helt få det til at virke :(

Mit display ser sådan her ud når jeg har åbnet de to billeder:

http://www.downloading.dk/ScreenShot004.jpg
Avatar billede j3ppah Novice
24. august 2007 - 14:24 #5
Okay har ikke lig tid før mandag.. men add mig på msn så laver jeg det for dig.
dreamkiller000[SnaBel-A]ofir.dk
Avatar billede downloading Nybegynder
28. september 2007 - 09:50 #6
Jeg fik det til at virke, men kan ikke finde den guide jeg brugte til at lave det med. Der er åbentbart mange metoder til at lave det.

Men det lykkedes også med ronni-n's metode, ud over at man bruger ctrl+v i stedet for ctrl+e og at man først skal trykke ctrl+c EFTER man har valgt feather.