Avatar billede brandmand236 Nybegynder
23. juli 2007 - 18:12 Der er 3 kommentarer

windows vista media center og D-link dns 323

Hej Alle

jeg har købt en medion med windows vista og bliv ved samme lejlighed anbefalet at købe en D-link dns 323 så jeg havede plads nok.

Mit problem er for det første at vista ikke kan finde en driver til d-link eller bruge den driver der fulgte med.

Næste problem er windows vista media center ikke kan se mine dvd film som ligger på mit d-link drev jeg kan godt sætte media centeret op til at overvåge mine mapper på d-linket men den kan ikke se mine film under billeder og video.

Hvad gør jeg forkert eller hvad er der galt.

Håber i kan hjælpe

Med Venlig Hilsen
Tommy Wraa
Avatar billede japping Nybegynder
23. juli 2007 - 18:44 #1
Af linket http://support.dlink.com/products/view.asp?productid=DNS%2D323 kan du se, at der er flere opdateringer vedr. Vista.

Følg vejledningen (læs: Husk at gemme filer på et andet medie) og opdater software.
Avatar billede japping Nybegynder
23. juli 2007 - 18:45 #2
Ja undskyld, men jeg glemte at spørge om du har opdateret software eller, om du kører med den seneste version ?
Avatar billede japping Nybegynder
25. juli 2007 - 11:43 #3
Hjalp det ?