Avatar billede missmouse Nybegynder
23. juli 2007 - 09:53 Der er 2 kommentarer

password form Frontpage

hej
jeg har for frste gang lavet en lavet en hjemmeside i frontpage med password, det har fungeret upåklageligt indtil jeg ændrede passwordet. Jeg har hele tiden haft et 4 cifret password og skrevet lig med og samme som .... i formen. Efter jeg ændrede passwordet og hvis jeg skriver forkert i Log ind, kommer Explorer frem og siger at det skal være "lig med osv og så skriver det passwordet, ikke smart :-( jeg har forsøgt at lave en ny side som jeg linker til ved forkert password, men dette virker ikke. Jeg har skrevet det i form properties hvor jeg også har linket til den side der skal puppe op ved rigtigt password, det virker fint. Nogen forslag til hvad jeg har gjort forkert ?
Avatar billede mrjowns Novice
24. juli 2007 - 08:36 #1
Hej MissMouse! Du er nok nød til at give os lidt kode at kigge på, for at vi kan se problemet...
Avatar billede missmouse Nybegynder
16. august 2007 - 13:24 #2
Ok kommer her, prikkerne før com adresse og kode er altså nogen jeg har lavet her for at kammoflere koder osv. :-)
Som du ser har jeg lavet og linket til en failure side ved forkert password, men der sker ikke andet end hvis man skriver forkert kommer den (explorer) ud og siger at det skal være lig med osv.

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--" onSubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)" name="FrontPage_Form1">
  <!--webbot bot="SaveResults" startspan U-File="_private/form_results.txt"
  S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="FALSE" B-Reverse-Chronology="FALSE"
  S-Builtin-Fields U-Confirmation-Url="forside.htm"
  U-Validation-Error-Url="tilbage_til_log_in.htm" --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot
  bot="SaveResults" endspan -->
  <p align="center"><a href="http://www...........com"><!--webbot
  bot="Validation" S-Display-Name="……………………." B-Value-Required="TRUE"
  I-Minimum-Length="4" I-Maximum-Length="4" S-Validation-Constraint="Equal to"
  S-Validation-Value="KODE" --><input type="password" name="………………" size="20" maxlength="4"></a><input type="submit" value="Kom nærmere" name="………………….."><a href="http://www.........com/blog"><input type="reset" value="Slet alt" name="…………………….></a></p>
</form>
<p align="center">&nbsp;</p>