Avatar billede mahyar Nybegynder
17. juli 2007 - 17:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Access og Enterprise Library

Jeg skal bruge Enterprise Library med Access database. Jeg har prøvet at skrive stien til databasen i Web.config filen men den kan ikke finde den. Databasen er i App_Data mappen. Det skal siges at jeg bruger Visual Studio 2005. Hvordan skal man skrive stien i web.config så det peger i App_Data mappen?
Avatar billede terry Ekspert
17. juli 2007 - 18:03 #1
I think you have a better chance of getting an answer to your questrion if you move it to another category. Maybe ASP.NET
Avatar billede mahyar Nybegynder
17. juli 2007 - 18:23 #2
thanks...I'll do it :)
Avatar billede terry Ekspert
17. juli 2007 - 19:05 #3
and if you place an answer and accept it you get your points back too :o)
Avatar billede mahyar Nybegynder
17. juli 2007 - 19:13 #4
:)
Avatar billede dagofa_com Nybegynder
20. august 2012 - 15:08 #5
Hej,
Bruger du configuration tool?
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff664633(v=pandp.50).aspx
Mvh.
Gitte
Avatar billede dagofa_com Nybegynder
20. august 2012 - 15:11 #6
Hej,
Prøver igen med svar-muligheden - prøv med konfiguration tool til Enterprise library - det gør det væsentligt nemmere at configurere.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff664633(v=pandp.50).aspx
Avatar billede terry Ekspert
20. august 2012 - 15:27 #7
Hi Gitte and welcome to eksperten
As you might have noticed the question was originally place in the wrong category and has since been closed so you cant place an answer, only comments.