Avatar billede cot Nybegynder
15. juli 2007 - 21:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

God idé til tycoon spil

Hej!
Jeg har fået en fab. idé, den er så god at jeg ikke vil ud med den her på forum, men jeg vil gerne have lidt hjælp til at finde ud af hvilket sprog man skal kode et sådant spil i.

Spillet:

Det er et form for tycoon spil (af mindre størrelse)

Det skal ikke være online

Det skal være sådan at man kan lave design til spillet ( ved ikke om man kan det i alle kodesprog)

Og så skal det være et kodesprog som ikke er helt vildt avanceret og vanvittigt svært at lære.

Spillet skal hedde Comfort tycoon, og idéen er på papir ;-)

Hvis der er nogle der synes at dette projekt lyder spændende så skal de da være velkomne til at være med på idéen, men note lige at det er ulønnet og på fritidsbasis.

Men lige nu mangler jeg egentlig mest support på kodesproget.

MVH.
CoT
Avatar billede cot Nybegynder
27. juli 2007 - 19:15 #1
Lukker
Avatar billede cot Nybegynder
27. juli 2007 - 19:15 #2
lukker