Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2007 - 20:21 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af design

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at få en vurdering af dette design: http://img512.imageshack.us/img512/4700/nydesigntt3.png

Hvis du vil se det gamle design så tjek www.gimo.dk
Avatar billede cot Nybegynder
15. juli 2007 - 21:44 #1
Jeg synes at designer rigtig flot, men mener at der amngler indhold i bunden af siden under banneret, der er det bare hvidt, måske har du noget tekst der skal stå der men bare min mening.

Menuen er lidt kedlig og sort, mangler lidt farve, jeg kan jo ikke holde musen over og se en effekt, men eller kunne det også være en superb idé.

Det gamle design: jeg kan godt lide login felterne, måske oget du skulle holde fast i, i det nye design, måske det der skal fylde ud?

Alt i alt et Ok design.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2007 - 22:16 #2
Holder fast i login'en. Bare ikke fået sat endnu. Men jeg synes at "Vennelisten" boksen skal laves om, men jeg ved bare ikk ehvordan den skal se ud..

Der kommer til at være farve tema´ere i disse farver måske flere:Blå, Grøn, Pink, Sort, Hvid, Rød
Avatar billede cot Nybegynder
16. juli 2007 - 07:59 #3
Mener du bør vælge grøn, den går godt til din top, og efter min mening sort.
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2007 - 00:31 #4
Ok, jeg tog designet og rettede lidt på det.. http://img293.imageshack.us/img293/3654/nydesignpg7.png Hvad synes du nu?
Avatar billede cot Nybegynder
20. juli 2007 - 09:16 #5
Jeg synes at det ser godt ud, men måske skal du arbejde mere med midten af siden, det ser lidt trist ud med så meget sort, prøv igen at leg lidt med det grønne her. Flot login.