Avatar billede hero4life Nybegynder
15. juli 2007 - 18:10 Der er 4 kommentarer

Hvad synes i om min side ?

Hej .
Vil gerne have feelback på min hjemmeside:

www.funsms.dk

det skal siges at kun 2 % af indholdet er uploadet på siden.

Men det tager jo tid.

Så ville osse høre om nogen gad at hjælpe mig med at upload til min side. i kan få 200 point , for at hjælpe til
Avatar billede maqhem Nybegynder
15. juli 2007 - 18:52 #1
Sådan lidt uden om det med vurderinger: Hvordan får man det ned på mobiltelefonen? Jeg kan kun se muligheden for at downloade en simpel .jpg-fil. Du skal have fat i en Sms Gatekeeper som eksempelvis https://www.cpsms.dk/, og dette behøver ikke at være dyrt. Men så skal du nok begynde at tage lidt penge for det :)
Avatar billede lund_dk Praktikant
15. juli 2007 - 19:39 #2
Hvor mange gange har du tænkt dig du vil have feedback på det site.. SÅ vidt jeg ved, er dette nr 3 spørgsmål om vurdering?
Avatar billede aldebaren Nybegynder
25. juli 2007 - 19:09 #3
Nu har du skrevet nede i bunden af siden at du har copyright på alt indhold.. vil det sige at du selv har været ude og tage de baggrundsbilleder man kan hente? for hvis du har kan du så ikke lige sætte mig i kontakt med nogle af de tøser? min pointe er at du skal være sikker på at du rent faktisk HAR copyright og ikke brydder en ved at lægge de billeder op til download... samme historie med alt andet indhold
Avatar billede hero4life Nybegynder
15. august 2007 - 16:44 #4
Siden er nu blevet 100% lavet om :) så stopper for svar her :)