Avatar billede limes_planum Praktikant
13. juli 2007 - 18:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kommunikation med trykceller.

Sportsinteresseret og visionær ingeniør i St.Kbhs-området søges af mand med idè, der ønsket realiseret. Du skal have forstand på eller kende til trykceller og helst vide, hvordan man hurtigt kan oprette en forbindelse med digitale data til f.eks. en laptop.
Avatar billede japping Nybegynder
18. juli 2007 - 16:20 #1
Jeg har abejdet som udviklingsingeniør de sidste 15 år og har bla. arbejder med trykceller inden for gasindustrien og vejning.

Jeg vil gerne hjælpe dig med projektet, afhængigt af dine ønsker og krav.

Hvilken e-mail kan jeg træffe dig på ?
Avatar billede limes_planum Praktikant
20. juli 2007 - 18:30 #2
Mail-kontakt oprettet -> lukker spm