Avatar billede collin3 Nybegynder
13. juli 2007 - 17:42 Der er 1 kommentar

Bærbar batteri opfører sig underligt

Hej. Jeg har en Zepto Znote some er 2,5 år gammel, og den har jeg generalt være meget glad for. Men har haft dette problem længe med batteriet.
Jeg har altid sat strøm til den, køre aldrig kun på batteri, da den alligevel ikke kan holde strøm i lang tid, men selv om der er strøm sat til den, så slår den nogle gange strømmen fra og forsætter på et fuldt batteri. Det meget mærkelige er så at Windows siger der er fuldt batteri, men den begynder med en sindsyg bip lyd som skal signalere der er 10% tilbage, men der er 100% batteri. Hvis jeg så slår strømmen til og fra et par gange, så går det væk, og den køre på strøm igen. Men det er virkeligt irriterende at den gør det der med at slå strømmen fra, og signalere der er 10% batteri selv om der er 100. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede john.doe Nybegynder
14. juli 2007 - 09:05 #1
tag batteriet af, der er ingen grund til at det sidder på, hvis den kun bliver brugt som stationær.