Avatar billede cermet Nybegynder
12. juli 2007 - 22:59 Der er 5 kommentarer

Vurdering af hjemmeside til fotograf

Hej.
Har i noget kritik (både positiv og negativ) til denne side jeg har lavet for en fotograf.
http://gkfotografi.dk/side/index.html
Synes i siden tager for lang tid at loade eller er det okay?
Avatar billede popsy Novice
12. juli 2007 - 23:14 #1
Studser slet ikke over load tiden, den drøner lige ind som den skal.
2048/256 Vista/IE.
Avatar billede nemlig Professor
12. juli 2007 - 23:15 #2
Jeg er ingen ørn i design-vurderinger, men min umiddelbare mening, er at det er rigtigt flot arbejde. Siden virker på mig meget indbydende, og jeg synes også jeg har overblikket.
Galleriet til venstre synes jeg derimod ikke helt virker, som den burde. Jeg savner at kunne maksimere fotoene, så jeg kan se hvor gode fotoene er.
Indlæsningen af siden sker meeeeeeget hurtigt.
Avatar billede cermet Nybegynder
12. juli 2007 - 23:45 #3
Galleriet i venstre side skal nok komme til at fungere sådan at når man klikker på et billede kommer det op i stor størrelse, det er noget af det sidste jeg mangler før side er færdig.
Tak for de rosende kommentarer. Jeg modtager gerne flere både positive og negative :D
Avatar billede hoeks Nybegynder
13. juli 2007 - 00:56 #4
Det ser rigtig godt ud. Ville personligt vælge en lysere baggrundsfarve - men er ikke sikker på, at det ville gøre det meget pænere ;P
Jeg synes din scroll funktion i galleri-delen på forsiden er lidt "sløv" og kornet. Det er flueknepperi, men noget skulle jeg jo finde at "klage" over.

Siden loader hurtigt nok
Avatar billede hoeks Nybegynder
13. juli 2007 - 00:57 #5
Nå, ja så forresten, så ville jeg vælge et andet billede til forsiden. Synes personligt, at et flot billede på en helt hvid baggrund ville være bedre.
Du kunne evt. lave det således, at et random billede bliver smidt op i banneret hver eneste gang siden loades - det gør siden lidt mere interessant.