Avatar billede paletski Nybegynder
12. juli 2007 - 10:26 Der er 6 kommentarer

Umuligt at fjerne program gennem kontrolpanel.

Hej,

Gennem mit tidligere arbejde, fik jeg installeret et program ved navn "Brother MFL-Pro Suite" til brug for scanning og print på min bærbare. Det vil jeg gerne have fjernet nu, da jeg ikke bruger det og det tager en del tid, når jeg starter op pga. dette.
Problemet er bare, at når jeg forsøger at fjerne det gennem Kontrolpanel>Tilføj/Fjern programmer, skriver den der wizard, der skal fjerne det, at der opstod en fejl og så er det slut med det. Er der nogen her, der kan hjælpe mig til en alternativ metode til at fjerne programmer, hvis man ikke kan på denne måde, ville jeg være meget taknemmelig.

Tak!
Avatar billede screem_brille Novice
12. juli 2007 - 10:50 #1
en måde at gøre det på er ved at fjerne det fra oversigten med f.eks RegSupreme Pro og derefter slette selve mappen med filerne, det vil slette langt de fleste filer.
Avatar billede screem_brille Novice
12. juli 2007 - 10:50 #2
man kan også slette det fra oversigten ved at gøre det direkte i registrerings databasen, men det andet er noget nemmere ;)
Avatar billede paletski Nybegynder
12. juli 2007 - 10:51 #3
Kan du uddybe fremgangsmåden lidt... Er pænt blank, hehe!
Avatar billede corleonedk Nybegynder
12. juli 2007 - 23:13 #4
Gå til den mappe hvor det er installeret,og kig lige i den også.Mange programmer har selv en lille uninstall fil også..Alternativt så slet hele mappen.
Avatar billede dkge Nybegynder
16. juli 2007 - 19:40 #5
Hej.
Prøv først at installere det igen,og så afinstall.
Nogengange kan det lade sig gøre at afinstall på denne måde.
Prøv også med et program der hedder your afinstall
eller smarty uninstaller,der er også et program der gør det samme
hos firmaet :Ashampoo. Søg med google
Avatar billede paletski Nybegynder
17. juli 2007 - 13:23 #6
Nothing helps....

Uanset, om jeg gør det i Windows eller bruger et "eksternt program", kommer der en pop up med teksten: "InstallShield (R) Setup Launcher har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden."