Avatar billede kpringkobing Nybegynder
11. juli 2007 - 20:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man en "knap" hvortil man tilføjer en macro

Jeg har lavet en simpel macro i Word.

Jeg vil gerne lave en knap, som jeg kan klikke på, for at sætte macroen i gang. Hvordan gør jeg ?
Avatar billede be_nice Juniormester
11. juli 2007 - 21:01 #1
Hej kpringkobing,

Under "Funktioner" --> "Tilpas" vælger du fanebladet "Kommandoer" - i bunden af kategoriboksen vælger du "Makroer" og i feltet "Kommandoer" kan du trække et Smiley ikon op på din værktøjslinie.

Herefter højreklikker du på ikonet, og får dermed adgang til at tildele makroer, samt ændre mange forudsætninger for "DIN" knap - du kan bl.a. ændre udseende og meget andet.

Sig til hvis du har brug for mere hjælp.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede kpringkobing Nybegynder
11. juli 2007 - 21:59 #2
tak, svar så su kan få din belønning
Avatar billede be_nice Juniormester
11. juli 2007 - 22:18 #3
Hej igen,

Det kommer så her :o)

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"