Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
08. juli 2007 - 14:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Guide til at lære .net

Hejsa jeg har længe gerne ville lære at programere .net men har ikke lieg været istand til at kunne finde nogle guides til det på internette.
En der kan hjælpe med at finde en til mig?

Takker Kasper
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2007 - 14:58 #1
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
09. juli 2007 - 23:42 #2
Ved godt at jeg nok at taget fejl af de forskellige .net her inde på Eksperten, men det er ikke hjemmeside, men programmer jeg vil lave :D
Jeg har selv erfaring med PHP og VB :D
Avatar billede everclear Praktikant
09. juli 2007 - 23:54 #3
Du kan evt. prøve at kigge lidt på www.learnvisualstudio.net. De har mange videoer liggende vedr. både web og windows-applikationer; og der kommer hele tiden flere.
Alternativt findes der jo massevis af bøger omkring emnet.
Avatar billede keysersoze Guru
10. juli 2007 - 18:11 #4
i så fald skal du kigge på denne side i stedet; http://windowsclient.net/
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
15. juli 2007 - 19:15 #5
Jeg har ikke lige haft tid til at kigge på det endnu, men vil gøre det nu :D