Avatar billede henriknissen Nybegynder
03. juli 2007 - 08:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tekstombrydning i flettede celler

Hvordan får man excel til at lave automatisk forøgelse af rækkehøjden ved tekstombrydning i flettede celler, hvis teksten i de flettede celler overstiger hvad der kan stå på en linie. Dvs samme funktion som fungerer let for en celle med ombrydning af tekst og dermed automatisk forøgelse af rækkehøjde, hvis teksten kræver det, nu blot gældende for flettede celler.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2007 - 08:42 #1
Avatar billede henriknissen Nybegynder
03. juli 2007 - 21:30 #2
Den virker; men kan man ikke få denne funktion til at være en integreret del af en flettet celle, så den starter automatisk når cellen udfyldes. Dvs analogt til det der sker for ikke flettede celler?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2007 - 08:02 #3
Jeg bliver dig desværre svar skyldig, fandt bare et gammelt spørgsmål om samme emne.  :-)
Avatar billede 8718 Juniormester
13. juli 2007 - 23:31 #4
lytter med
Avatar billede henriknissen Nybegynder
16. august 2007 - 10:59 #5
point til vejmand
Avatar billede vejmand Juniormester
16. august 2007 - 16:10 #6
Okay tak, svar kommer her.  :-)