Avatar billede henriknissen Nybegynder
03. juli 2007 - 08:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visning over 1 side af større excelark indsat i word

Med indsæt speciel kan excelark koiereres over i word og bruges der som integreret del af wordfil. Hvis arket fylder mere end en side kan jeg ikke få udskrevet de extra sider og heller ikke direkte se dem i word uden at klikke mig ind i selve excelarket.
Er der nogen måde, hvor man kan få delt excelfilen til de nødvendige flere sider og stadigt få excelarket til at fungere som en helhed?
03. juli 2007 - 09:02 #1
Du kan manuelt kopiere de data, der skal indsættes på den første side, og indsætte i Word.
Fortsæt med data til næste side - og indsæt.
... og sådan fortsætter du.

Der er ikke nogen form for automatik, der kan håndtere det.
Avatar billede henriknissen Nybegynder
03. juli 2007 - 21:20 #2
Det løser ikke problemet, da resultat af beregninger på sidste side afhænger af indtastninger på 1. side og denne forbindelse brydes, når man gør som foreslået. Ideen er at al indtastning og berengning skal ske i et integreret excelark ien word fil.
04. juli 2007 - 09:54 #3
Det er ikke korrekt.

Hvis der indsættes med kæde til Excel-objektet, brydes forbindelsen ikke, og indtastninger i den del, der vises på side 1 slår igennem alle steder.

Beklageligt hvis det ikke lever op til dine forventninger; men det er den mulighed du har.
Avatar billede henriknissen Nybegynder
04. juli 2007 - 12:39 #4
Hvis jeg forstår ret, så skal indtastningen ske i excelarket åbnet med excel og kædet til wordfilen. Mit håb havde været, at man kunne lave sit regneark i excel. Kopiere det ind i en word fil, og så foretage alle indtastningerne i det integrerede excelark i word uden også at skulle åbne excel.