Avatar billede fotobob Nybegynder
02. juli 2007 - 09:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WORD XP problem

Hej

Jeg har en topmargen på 4,5 cm, men når man står i dokumentet og skriver, er markøren HELT OPPE I TOPPEN af "papiret".

Dette er virkelig irriterende, hvordan får man mankøren til at stå det rigtige sted? alså længere nede på papiret..(skærmen)

fotobob
Avatar billede kirstineka Nybegynder
02. juli 2007 - 09:51 #1
Hvis du holder musmarkøren hen over kanten af papiret kommer der et symbol der skriver "vis tomt område" klik på dette.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
02. juli 2007 - 09:51 #2
Prøv at trykke på vis og se om du har print layout?
Hvis du har to sider, kan du så se header/footer?
Prøv at få markøren imellem de to sider og se om der kommer en lille pil frem du kan trykke på
Avatar billede knirkeline Nybegynder
02. juli 2007 - 09:51 #3
Du har sikkert bare fået skjult top og bundmargenerne. Klik lige under linealen, faktisk på kanten af papiret, så vises de igen. Musemarkøren er med pil op/pil ned.
02. juli 2007 - 09:52 #4
[Vis][Udskriftslayout] ???
Avatar billede fotobob Nybegynder
02. juli 2007 - 09:52 #5
super..
Kirstineka vil du have dine velfortjente point?;-)
02. juli 2007 - 09:52 #6
Funktioner->Indstillinger, fanen Vis
Marker feltet: Tomt område mellem sider
Avatar billede kirstineka Nybegynder
02. juli 2007 - 10:05 #7
Det vil jeg da gerne :-)