Avatar billede wap Nybegynder
04. juni 2001 - 14:15 Der er 2 kommentarer

Tabeller på webben ( opdatering )

Hvordan kan man få tabeller opdateret på sin hjemmeside. Det jeg tænker på er, at hvis man f.eks har nogen der spiller nogle spil og man gerne vil have deres point på sin hjemmeside og de hele tiden bliver opdateret. Hvordan gør man det. Det er faktisk ligesom på de hjemmesider som netcafe\'erne har. Her bliver der også opdateret så man kan se hvem der har highscore o.s.v.
Avatar billede plexx Nybegynder
04. juni 2001 - 14:43 #1
Du skal bare gemme deres point i en database
Avatar billede wap Nybegynder
06. juni 2001 - 01:25 #2
Vil det sige man køre opdateringen via f. eks MYSQL eller er det noget ASP ?