Avatar billede zorkmontana Nybegynder
01. juli 2007 - 01:56 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Design Udlæg

Hey allesammen.

Jeg sidder og laver et designudlæg til en side.
ville lige høre hvad i syndes om udlæget indtil nu.

http://frostdrake.tk/Design-test.htm

vil gerne have, eventuelle ændringer mm. alt hvad der irriterer øjet på nogen måde.
Siden kommer (når den kommer op og stå) til at blive brugt af folk som sikkert også har svært ved at finde musse tasten :P
eller mere relevant, de ville nok spørge hvad login betyder ;)
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
01. juli 2007 - 08:16 #1
Jeg synes man skal scrolle for meget.
Det er virkelig irriterende, når man er nødt til at scrolle, for at kunne se alle menupunkter, som fører en videre på siden.
Jeg vil derfor foreslå dig at rykke hovedet op, og lave mindre afstand til topmenuen.
Flyt Medlemsblokken ned i bunden, så menuen rykker op.
Hvorfor er Kunst & Kultur foldet ud? Den skal klappes sammen, og skal først foldes ud når man trykker på den.
Menuteksten ud for ikonerne kan godt gøres lige en anelse større, og centreres ud for ikonerne. Så harmonerer de bedre.
Ikonerne er meget små, og ca. halvdelen af dem kan man ikke se hvad forestiller. Man kunne evt. lade den man holder musen over vlive større.
Baggrundsfarven må gerne have større kontrast til den lidt mørkere grå du har imellem dine menu blokke og hoved/fod. Det ser lidt fesent ud. Den bagerste baggrund bør være mørkere i stedet for lysere - evt. helt sort.

Håber du kan bruge noget af min kritik.
Avatar billede zorkmontana Nybegynder
01. juli 2007 - 11:57 #2
takker, jeg vil kigge på det. og ja kunst & kultur er foldet ud. det er for at se hvordan det kommer til at se ud når den er foldet ud. vil lige se til det med centerering.
Syndes du har nogle gode punkter, og vil da helt klart se hvordan det kan ordnes.
Avatar billede zorkmontana Nybegynder
01. juli 2007 - 16:44 #3
Freak_dk >> Har lavet nogle små ændringer. menuen er stadig et problem, har lige fundet ud af at jeg faktisk mangler 3 punkter, så den kræver endnu nogle spekulationer.

http://frostdrake.tk/Design-test2.htm
http://frostdrake.tk/Design-test3.htm

Og er er de point nok også snart ved at være dine ;)
Avatar billede tolderberg Nybegynder
28. juli 2007 - 19:03 #4
Hej,

Pladsen er lidt trang for oven. Men så kunne du jo lave menuteksterne mindre. Det sker der bestemt ikke noget ved. Er i øvrigt enig i at scrolling er mega ireterende!

/TB
Avatar billede zorkmontana Nybegynder
31. august 2007 - 14:49 #5
tak for hjælpen alle, smid et svar så i kan få de point ;)
Avatar billede tolderberg Nybegynder
31. august 2007 - 15:11 #6
Det var så lidt, her:-)
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
03. september 2007 - 09:15 #7
Håber du kunne bruge det.
Avatar billede zorkmontana Nybegynder
03. september 2007 - 12:19 #8
Jamen det kunne jeg... lige indtil at ham der skulle have siden fandt på at det skulle være helt anderledes.. ;)
hhtest.frostdrake.tk/index.php - hvis i vil have en kigger ;)