Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
29. juni 2007 - 22:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NSLU2 vil ikke vise webinterface

Hej!

Jeg har netop erhvervet mig en brugt nslu2 hvor der ligger unslung på.
jeg kan connecte til nslu2en via upslug2, og også opgradere den.
Men jeg kan ikke tilgå den via webinterface - har prøvet at portscanne den, og kan se at kun port 21, 139 og 445 er åbne.

Nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd mange tak.
Avatar billede dmcn Praktikant
29. juni 2007 - 22:47 #1
Har du prøvet at tilgå den via https?
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
29. juni 2007 - 22:54 #2
der kommer heller intet frem :(
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2007 - 09:16 #3
Hej,

jeg har haft samme problem, jeg endte med at opgradere den og så installere softwaren fra deres hjemmeside til at konfigurere den, efter jeg havde konfigureret den opdagede jeg at webinterfacet virkede igen.
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
14. juli 2007 - 22:51 #4
Jeg fandt ud af at telnet var aktiveret, og jeg kunne dernæst komme ind på nslu2'en via upslug2 og få opgraderet til unslung :)