Avatar billede bipbipbip Nybegynder
28. juni 2007 - 19:06 Der er 5 kommentarer

Hvordan finder man billige skribenter?

Aloha,

Er der nogen som har et par gode tips til hvordan jeg finder et par folk, der kan lade sig inspirere af engelske tekster og så skrive noget mere eller mindre tilsvarende på dansk.

Det er til en website og jeg har ikke selv tid til at skrive løs.

Det skader selvfølgelig ikke hvis folkene er møgbillige i drift :)

Tak for hjælpen.
Avatar billede cpufan Juniormester
28. juni 2007 - 20:25 #1
skriv til nogle skoler og få dem til at lave et opslag på deres jobtavle.
Avatar billede bipbipbip Nybegynder
28. juni 2007 - 21:33 #2
Tror du folkeskoleelever kan klare den slags - eller skal jeg satse på gymnasier?

Og hvad skal de egentlig have i timen/per side de oversætter?
Avatar billede cpufan Juniormester
28. juni 2007 - 22:31 #3
gymnasier og andre højere uddannelser, -

lønnen må du selv rode med
Avatar billede melieha Nybegynder
02. juli 2007 - 23:13 #4
Det kommer vel i store træk an på hvad der skal oversættes? Dels krav, men hvis du kan finde folk med interesse indenfor fagene så kan du sikkert nemt få nogle frivillige som vil give en hånd - Men så står man selvfølgelig med problemet at gratis arbejdskraft har en svær tendens til kun at ville lave det der er sjovt :)
Avatar billede martch17 Nybegynder
23. juli 2007 - 14:44 #5
Jeg er gået igang med E-callcenterforum.com (www.e-callcenterforum.com), hvor systemet lader skribenter få del i Adsense-indtægter på de artikler, som de skriver. På den måde kan du aflønne dine skribenter i form af annonceindtægter.
Mit emne er godt nok noget specialiseret, så udvalget af kompetente skribenter indsnævres væsentlig. Derfor ved jeg ikke, hvad dit websites potentiale er for at tiltrække skribenter.