Avatar billede dj-ice-weasel Nybegynder
27. juni 2007 - 19:19 Der er 8 kommentarer

Bruger login

Hvordan laver man en opret/login system?
Avatar billede mikkelk Nybegynder
27. juni 2007 - 19:29 #1
Det kommer så sandelig an på hvad du gerne vil bruge det til? Website?
Derudover er det lidt afgørende hvilket programmeringssprog du gerne vil bruge?
Avatar billede dj-ice-weasel Nybegynder
27. juni 2007 - 19:48 #2
Jeg vil bruge det til mit website og sproget er html
Avatar billede mikkelk Nybegynder
27. juni 2007 - 19:54 #3
Ok. Det kan du ikke.
Du er nødt til at lære et sprog som f.eks. asp, asp.net eller php.
Avatar billede dj-ice-weasel Nybegynder
27. juni 2007 - 19:59 #4
Ok php
Avatar billede mikkelk Nybegynder
27. juni 2007 - 20:03 #5
Hvis du ikke kender noget som helst til php/asp osv. så får du ikke meget hjælp her til et login-system. Der er ikke nogen der gider lære dig et programmeringssprog fra bunden for at du kan lave et login-system. Du må ud og søge på nettet efter "php tutorials" eller ned i boghandleren og købe en bog om emnet.
Avatar billede dj-ice-weasel Nybegynder
27. juni 2007 - 20:08 #6
Jeg kender til php;)
Avatar billede mikkelk Nybegynder
27. juni 2007 - 20:11 #7
Ok... her er en tutorial i at lave et php login-system:
http://www.phpeasystep.com/workshopview.php?id=6
Avatar billede mikkelk Nybegynder
27. juni 2007 - 20:12 #8
(kræver at du også har lidt styr på MySQL, men det kommer du nok ikke udenom hvis du skal lave et login-system i php)