Avatar billede wl2000 Nybegynder
26. juni 2007 - 21:06 Der er 5 kommentarer

Gendan overskreven word dokument - Kan det lade sig gøre ?

Hej alle.

Sidder og terper til eksamen, og ville ligge nogle word-filer fra dokumentmappen ud på skrivebordet. Uheldigvis kom jeg her til at overskrive et dokument med det samme navn !! Da der i det overskrevne dokument lå 4 dages arbejde, som skal bruges til eksamen imorgen, er jeg desperat for at få det genskabt !!! Er der nogen der ved hvordan, og om man kan det ??

Håber i kan hjælpe !!!
Avatar billede lund_dk Praktikant
26. juni 2007 - 21:08 #1
Måske har du held med at bruge windows XP gendannelse, og sætte den tilbage til given tid i går..?

Ellers tror jeg ikke du har så mange chancer
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. juni 2007 - 21:09 #2
Hvis den fysiske fil på disken er overskrevet, men nye "nuller og ettaller" så skal der specialister til. Firmaer som Ibas (se www.ibas.dk) er specialister i den slags, men det koster ganske meget aft få det gjort. Du kan ikke selv
Avatar billede a1a1 Novice
26. juni 2007 - 21:18 #3
det virker som om du er "fucked" (backup, backup)
Der er evt. noget du kan gøre hvis du er heldig (er der nogen der siger)

http://www.google.dk/search?hl=da&q=undo+file+overwrite&meta=

her er der nogle der siger det kan lykkes...
http://ask.metafilter.com/31894/recovering-from-file-overwrite

prøv link og held og lykke ;o)
26. juni 2007 - 21:53 #4
Generelt "XP gendannelse" - gendanner SYSTEMET/SYSTEMFILER/OPSÆTNING - altså på ingen måde brugerens egne filer (dokumenter, mail, adresser, ...)

Jo mere du arbejder på samme partion/harddisk jo mindre sansynlig er det at du kan recover noget som helst brugbart !!!

Du SKULLE have taget HD'en UD med det samme og sætte som dum slave i en anden PC - og DERFRA forsøge diverse Recover'trix' ...
04. juli 2007 - 18:52 #5
(Skal du vide mere?)