Avatar billede jansangill Nybegynder
26. juni 2007 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

site vurdering

Atter engang vil jeg gerne lige høre nogle meninger

www.jansangill.dk
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. juni 2007 - 22:04 #1
Siden er meget pæn men måske en anelse kedelige i disse mørke farver.

Jeg vill måske peppe designet lidt med nogle lidt bedre farver, je formoder det ikke er en bedemandsforretning du driver.

Det er desugne ikke god idé atlave et stor billede nederst og ikke have en et topbanner det ser underlig og bryder med traditionel god inddeling af websider.

du har glemt et "t" i "kontakt".

men ellers udemærket arbejde med plads til en del forbedringer.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. juni 2007 - 22:05 #2
Desuden bør du ikke have en lysegrå font farve på en hvid baggrund. Brug ravrer der gør din tekst lidt mere letlæselig.
Avatar billede jansangill Nybegynder
26. juni 2007 - 22:42 #3
foxmulder58 --> lysegrå font farve? Mener da jeg har brugt sort på gra/hvid baggrund og hvi font på sort. Men ja, måske skal det laves lettere læseligt.

Og du snakker om at det ikke er en god ide at have en stor billede nederst og noget med et topbanner, gik ikke helt fat i hvad du mener.

Men igen ja, lidt andre farver har du nok ret i.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. juni 2007 - 22:50 #4
Normatl har man et stort billede i toppen sammen med et logo somfungerer som et slags banner for siden.

Du har det lige omvendt.
Avatar billede jansangill Nybegynder
26. juni 2007 - 22:58 #5
J det har du ret i, men det er jo kun på forsiden - er det noget der forværer den at jeg gør det således?