Avatar billede jps6kb Novice
26. juni 2007 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word og formularer. Virker ikke

Hej,

Jeg har i nogle måneder siddet og rodet med formularer i Word.
Men i går gik den ikke mere.

Intet virkede. Dropdownlister folder sig ikke ud, felter bliver ikke flettet (bagved liggende VBA kode) og popupbokse som er VBA koden kommer ikke frem.

Det er testet på adskillige andre PC'ere, og der er ingen problemer.

Jeg har afinstalleret hele Office 2003 pakken og installeret den igen, uden virkning.

Nogen der har en idé?
Avatar billede dla Praktikant
26. juni 2007 - 10:58 #1
Har du tjekket om sikkerheden er sat til høj eller meget høj? For så virker ingen makroer.
Avatar billede jps6kb Novice
26. juni 2007 - 11:10 #2
Den er sat til lav
Avatar billede word-hajen Nybegynder
26. juni 2007 - 15:43 #3
Er det en "rigtig" formular? Eller er det en skabelon med dialogboks? Hvis det er en formular, bruger alle (brugere) så samme skabelon fra f.eks. fælles sted på netværk eller bliver den synkroniseret ud til hver enkelt?

Hvis det er en formular, skal den være skrivebeskyttet (protected for forms), førend den virker efter hensigten.
Avatar billede jps6kb Novice
26. juni 2007 - 22:04 #4
Det var en selvhenter.. systemet havde låst min bruger pga. en fejl jeg ikke var klar over.
God bless developers, and their lacking documentation.