Avatar billede pablopablo Nybegynder
25. juni 2007 - 23:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indløsningsaftale og udenlandsk server

Hejsa...

Er det muligt, at få tilknyttet en indløsningsaftale til en webshop, som er hosted udenfor DK, fx. i USA, således at man stadig kan betale med DANKORT, Visa, mastercard osv. ?

PSB kræver nemlig at side skal hostes i DK...men findes der ikke en anden løsning på dette problem mon??

Håber meget i kan hjælpe mig!

Mvh.

PabloPablo
Avatar billede agermose Nybegynder
26. juni 2007 - 10:26 #1
måske husker jeg ikke en hver detalje 100%, så det kan være du har ret. Vi har dog kunder, der har deres hjemmeside på en ikke dansk server. Det de har, til gengæld, er et dansk firma, dansk CVR nummer osv. Dansk bank forbindelse og en dansk gateway. Mig bekendt er det det PBS interesserer sig for.

der ud over bliver der stillet mindre spørgsmål, når domænet er et dk-domæne, end et com domæne.

men er det et svar du har fået ved at ringe til dem og snakke med dem om det?

/Jan Agermose
Avatar billede pablopablo Nybegynder
26. marts 2008 - 11:01 #2
lukker, droppet