Avatar billede ohs Nybegynder
23. juni 2007 - 12:24 Der er 1 løsning

Hjælp til installation af program

Har uploadet programmet på severen med installations fil.
Når jeg derefter logger på siden får jeg denne meddelse.
-----------------------------------------------------------------
No Dataface Installation Found
This application requires Dataface in order to work properly. If you haven't already done so, please download Dataface and copy it somewhere onto your web server.

You can download the latest version of Dataface here.

If you are having difficulty or you have questions, please post them in the Dataface forum at http://fas.sfu.ca/dataface/forum.

For an introduction to Dataface, see the Getting Started tutorial.
-----------------------------------------------------------------
Min database er tom for tabeller.
Avatar billede ohs Nybegynder
24. juni 2007 - 12:49 #1
Lukker