Avatar billede jansangill Nybegynder
21. juni 2007 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

site vurdering

Er ved at bikse en hjemmeside op, og vil gerne høre input fra jer.

Alt konstryktiv kritik vil være meget værtsat.

www.jansangill.dk
Avatar billede twotimes Nybegynder
21. juni 2007 - 16:41 #1
Er mest inde i design så følgende er uden hensyn til om siden bruger-mæssigt fungerer.

Syntes det ser lidt/meget anno 1997 agtigt ud. Meget mystiske farver efter min mening.

Prøv evt. at tjekke apples hjemmeside ud for at få lidt inspiration. Uden det bliver for poppet selvfølgelig.

Teksten i dit banner er desuden noget grynet.
Avatar billede lund_dk Praktikant
21. juni 2007 - 16:51 #2
Jeg må også sige, at designet har sjove farver, og den slags opsætning/design var populæret for 10 år siden. Ligesom experten, deres design var også super smart for 10 år siden, men i dag holder det bare ikke.

Kan se din hjemmeside skal være dit CV. Hvis jeg som arbejdsgiver kom forbi, ville jeg hurtigt blive skræmt af designet. Tror du skal ind og have lidt mere grafik, og ikke så firkantet design, og igen - med bedre farve sammensætning.

Jeg kan næsten gætte mig til, at du forsøger at have sitet enkelt. Site kan nemt være enkelt, men mere spændende.

Vil tillade mig at henvise til min hjemmeside www.lund.dk - hvor jeg i det design også ligger stor vægt på enkelthed, men samtig skaber liv og stemning på sitet.

twotimes er inde på noget. Apple kører også en utrolig enkel side, men stadig super moderne og stilrent.
Avatar billede lund_dk Praktikant
21. juni 2007 - 16:51 #3
Var et svar self.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. juni 2007 - 17:24 #4
Jeg ville anbefale, at man fik både http://www.lund.dk/ og http://www.jansangill.dk/ til at overholde den standard man har valgt.. :-)

Hvis man spørger olebole (sikkert også roenving og ericjacobsen), som anses for at være de brugere med mest/bedst viden omkring HTML / XHTML, vil de klart anbefale at man *ikke* brugte XHTML.

XHTML understøttes ikke korrekt af nutidens browsere, og siderne vil blive fortolket som fejlfyldt HTML 4.01.

PS: De andre har ret.. siden er lidt kedelig.. ligesom eksperten.dk .. :-)
Avatar billede jansangill Nybegynder
21. juni 2007 - 18:50 #5
synes selv det så lidt "odd" ud, derfor kom spørgsmålet herind.

Tak for de input, prøver at gøre det mere stilrent.