Avatar billede charley78 Novice
21. juni 2007 - 08:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvem kan integrere handelsplatform? hvad er prisen?

Jeg vil gerne vide hvordan man laver en hjemmeside med mulighed for at sælge varer. Hvor går man hen og får lavet handelsdelen, og hvad koster det?
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2007 - 08:51 #1
Der er flere muligheder, man kan købe et færdigt system hvor man typisk har mulighed for at vælge mellem nogen skabeloner og rimelig hurtigt få gang i salg på internettet.
De fleste af de her ligger typisk på 300 kr om mdr.

Jeg har ikke selv prøvet en sådan løsning, men ved der er mange der bruger scannet fx.
http://www.scannet.dk/

Ellers er der muligheden at få deisgnet og opsat en efter egne ønsker, det koster lidt mere i opstart, men man kan også få præcis det man ønsker.
Her er der mange forskellige der kan lave det og mange forskellige platforme det kører på.

Så det er vel lidt smag og behag. og om man kan bruge en standard løsning eller vil have noget lavet specielt.
Avatar billede charley78 Novice
21. juni 2007 - 12:04 #2
ved du også noget om hvad den sidste løsning ville koste... altså, sådan at man ikek er bundet til at betale løbende. det ku jo bleve ret meget hen over en årrække ;o)
Avatar billede areon Nybegynder
21. juni 2007 - 12:04 #3
Hey Charley,
Du er velkommen til at sende dine tanker og ønsker til mig på sorensen@orangeweb.dk, og jeg vil sende dig et løst prisoverslag på din løsning uden betaling selvfølgelig..

mvh Thomas Sørensen
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. juni 2007 - 12:09 #4
Man kan umuligt komme med en pris med de opgifter du har her. Det kan svinge fra alt mellem 10000 til et 6-7 cifret belöb, afhängig af hvad du vil have.
Avatar billede charley78 Novice
21. juni 2007 - 12:41 #5
'opgift' er ikke en dansk ord. Måske du mener oplysninger?
- men, det lyder godt nok dyerer end jeg havde troet, også selvom michael lægger et "gulv".
Der er ikke mange points, men vil I ikek dele dem allihop? ;o)
Avatar billede cybermike Nybegynder
21. juni 2007 - 13:10 #6
chrley78: Vi har lavet et par specialiserede webshops, prisen ligger generelt omkring 100.000 kr for at gøre kunderne tilfredse, dem som er "nærrige" og "kun" giver 50.000 kr ender altid med at komme tilbage efter udvidelser og kommer op på de 100.000 kr alligevel.

Hvis du er intresseret i at høre mere skal du være velkommen til at give mig et kald på tlf 405 11 627 eller en mail på mail@mc-solutions.dk , alternativt skal du have held og lykke med projektet :)

Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. juni 2007 - 13:28 #7
Ellers tak, samler ikke på point. Ja man er vel blevet lidt "svenskerskadet" efter 12 år på "hinsidan" ;o)
Avatar billede charley78 Novice
21. juni 2007 - 16:06 #8
ok, tak!