Avatar billede jagged Nybegynder
20. juni 2007 - 14:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indholdsfortegnelse i Word 2007

Endnu et spørgsmål fra en opgaveskrivende.

Når jeg får word 2007 til at generer min indholdsfortegnelse er der så nogen måd at få den til at tage færre niveauer end "standard".

Word insisterer på at tage 3 niveauer med, men jeg er kun interesseret i to niveauer (jeg bruger words standard skabeloner). I tidligere udgaver af word kunne man selv vælge antallet af niveauer, men den mulighed kan jeg ikke finde her.
Avatar billede up2nogood Nybegynder
20. juni 2007 - 15:58 #1
Når du vælger Indholdsfortegnelse, så tryk på "Indsæt indholdsfortegnelse...", her burde du kunne vælge niveauer der skal vises...
Avatar billede -zonic- Nybegynder
20. juni 2007 - 16:31 #2
som up2nogood skriver, kan du aller nederst finde "indsæt indholdsfortegnelse" i stedet for at bruge de indbyggede.. og her kan du vælge niveauer ganske som i 2003
Avatar billede jagged Nybegynder
21. juni 2007 - 10:01 #3
Tak skal have i er geniale :)
Avatar billede up2nogood Nybegynder
21. juni 2007 - 11:59 #4
Godt du fik det til at spille, håber opgaven bliver god. :o)
Husk at "lukke" spørgsmålet ved at acceptere det/de svar der er kommet.

Mvh
Up2