Avatar billede jagged Nybegynder
20. juni 2007 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sidehoveder på liggende/stående sider

Hej med jer,

Et spørgsmål fra en opgaveskrivende.

Hvis man har et word-dokument hvori der indgår enkelte sider som ved hjælp af et sektionsskifte er lagt ned (for at gøre plads til en tabel) er der så en måde hvorpå man kan få sidehoved og fod til stadig at stå som havde det været en stående side?

Sådan som siderne ser ud lige nu, vil sidehovedet komme til at forsvinde i indbindingen når jeg sender det til tryk.

Jeg skal lige oplyse at jeg bruger word 2007.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
21. juni 2007 - 08:10 #1
Se http://www.eksperten.dk/spm/781715

Det er godt nok til en 2003-version, men metoden er den samme, selv om du skal finde funktionerne lidt andre steder.
Avatar billede jagged Nybegynder
21. juni 2007 - 10:10 #2
Tusind tak, det var lige det jeg var ude efter :)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
21. juni 2007 - 12:07 #3
Velbekomme.