Avatar billede mads375 Juniormester
20. juni 2007 - 13:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lave rammer.

Hejsa.

Jeg er lidt i tvivl om hvordan man laver en hjemmeside. Jeg tænker i denforstand at jeg vil lave en ramme i 100% og inden i den så bygge hjemmesiden op i rammer, men hvordan laver jeg rammer inden i rammen. Jeg tænker også hvis jeg laver min hjemmeside i photoshop, hvordan sætter jeg den så ind i mine rammer, så billederne kommer til at passe i rammen?
Avatar billede jmjveb Nybegynder
17. august 2007 - 21:55 #1
Er du helt ny i Dreamweaver skulle du måske købe en bog om det, eller låne en på biblioteket
Avatar billede jmjveb Nybegynder
17. august 2007 - 22:27 #2
Men du ska naturligvis lave en ell. flere rammer i rammen afhængig af hvor store dine billeder er.
Du kan bestemme rammens størrelse i pix.
Du kan trække billederne ind i rammen ell. "indsæt - billede fra mappen"